REGULAMIN POBYTU
Mili Goście,
Regulamin pobytu to nie tylko zakazy i nakazy. To też przydatne
informacje. Zatem, po kolei:
PRZYJAZD I WYJAZD GOŚCI:
- - zapraszamy od 15:00,
- - w dniu wyjazdu prosimy o przekazanie kluczy do 11:00,
- - jeśli pasuje Wam inna pora, dajcie wcześniej znać.
CZEGO NIE WOLNO:
- - w mieszkaniu obowiązuje zakaz palenia papierosów,
-
- do miniSowy przyjedźcie bez zwierząt – dbamy o zdrowie Gości z
alergią. Jeśli macie kłopot, co począć z czworonożnym przyjacielem,
i potrzebujecie pomocy, polecimy hotelik dla zwierząt w okolicy,
- - obowiązuje zakaz organizowania głośnych imprez,
- - oraz zakaz wynajmu osobom trzecim bez wiedzy gospodarza.
A O CO PROSIMY:
-
- o segregowanie odpadów, zbiorniki na śmiecie znajdują się po
drugiej stronie ulicy, za brązowym ogrodzeniem,
- - o wyrzucanie niedopałków do śmietniczki na ganku,
- - o niepicie alkoholu na ganku,
-
- o oszczędzanie wody i mediów – sami staramy się oszczędnie
korzystać z zasobów naszej planety, o co i Was bardzo prosimy,
- - o zachowanie ciszy nocnej (22:00 – 6:00),
- - uszanowanie spokoju mieszkańców domu.
OBSŁUGA URZĄDZEŃ:
-
- w miniSowie nr 1 i 2 zainstalowano rekuperację (wentylację z
odzyskiem ciepła). Najlepiej, gdy działa bez wyłączania. Zapewnia
świeże powietrze, nie wychładzając wnętrza.
-
- w miniSowie nr 2 korzystamy też z filtra powietrza, jonizatora i
osuszacza – sprzęt przydatny zwłaszcza alergikom. Włączymy go
zdalnie na każde Państwa życzenie (suszenie prania, deszczowa
pogoda). Ciągła praca byłaby dla Was uciążliwa (szum).
-
- jeśli macie kłopot z obsługą urządzeń (np. kuchni indukcyjnej z
blokadą rodzicielską, pralki, głowic do regulacji temperatury,
ekspresów do kawy), dajcie znać w dowolnej chwili – podpowiemy, jak
działają.
DODATKOWE WYPOSAŻENIE:
-
- jeśli potrzebujecie dodatkowego materaca dla niespodziewanego
Gościa, dajcie znać.
ZNISZCZENIA I SZKODY:
-
- prosimy śmiało zgłaszać uszkodzenia: stłuczone naczynia,
przepalone żarówki, poplamioną pościel, uszkodzoną ładowarkę,
blokadę ekspresu – większość wymienimy lub naprawimy bez kłopotu
sami, aby Państwo i kolejni goście mogli z nich korzystać,
-
- wiele sprzętów objętych jest gwarancją lub ubezpieczeniem na
wypadek potrzeby naprawy,
-
- jeśli jednak okaże się konieczna kosztowna naprawa lub wymiana
sprzętu, kosztem obciążamy Gościa - przedstawimy fakturę z serwisu,
-
- w razie ulewy, wyładowań atmosferycznych uprzedzamy o konieczności
zamknięcia okna lub wyłączenia sprzętu elektrycznego pod Waszą
nieobecność w apartamencie,
-
- koszt dorobienia zgubionego klucza do drzwi wejściowych pokrywają
Goście.
ZASADY REZERWACJI
WARUNKI PŁATNOŚCI:
- - wysokość opłaty rezerwacyjnej: około 30% kosztów pobytu.
-
- rezerwację terminu potwierdzamy, gdy otrzymamy opłatę rezerwacyjną
– albo dowód przelewu,
-
- pozostałą należność należy przekazać w gotówce lub Blikiem w dniu
przyjazdu,
-
- pobieramy opłatę uzdrowiskową, przekazywaną miastu Jedlina-Zdrój:
4,20 zł dziennie od osoby dorosłej i 2,10 zł dziennie od dziecka –
opłata jest obowiązkowa.
ANULOWANIE REZERWACJI:
-
- do 46 dni przed przyjazdem: zwrot 100% opłaty rezerwacyjnej,
- - 41-45 dni przed przyjazdem: zwrot 75% opłaty rezerwacyjnej,
- - 36-40 dni przed przyjazdem: zwrot 50% opłaty rezerwacyjnej,
- - 31-35 dni przed przyjazdem: zwrot 25% opłaty rezerwacyjnej,
-
- do 30 dni przed przyjazdem: brak zwrotu opłaty rezerwacyjnej.
ZMIANA TERMINU PRZYJAZDU:
Drodzy Goście, aby nie tracić opłaty rezerwacyjnej, jeden raz możecie
zmienić termin przyjazdu na inny. Sprawdźcie, czy termin ten będzie
dostępny.
POWRÓT